Livno: Livanjski đir

Specifikacija staze (ID=0043):

Staza
Smjer kretanja:Livno-Dobro-Potkraj-Tušnica-Mandečko jezero-Tribanj-Crna stina-Žabljak-Livno
Opis staze:Start je ispred poslovnoga centra Forum. Od njega prema izvoru Bistricu i zaštitnom znaku Livna izvoru Duman. Od izvora preko Gornjeg grada (Begluka) prema franjevačkom samostanu Gorica. Od samostana prema jugu uzbrdo makadamom do naselja Dobro. Na sredini naselja Dobro uzbrdo makadamom prema naselju Potkraj. Poviše sela kroz grmlje i atraktivni downhill spustiti se u selo. Kroz selo do kraja i dalje makadamom do same rampe i ulaza u rudnik Tušnica. Od rampe prema zapadu pratiti stazu i uživati u single-track detaljima i borovoj/bukovoj šumi. Nakon silaza sa padina Tušnice poljem do Mandečkoga jezera pa sve do brane. Preko brane na asfalt i na prvom skretanju lijevo na makadam. Makadamom preko brda Tribanj i pratiti put prema lijevo i zapadu sve do rijeke Strube i mlina. Preko mosta te na skretanju desno prema šumi. Kroz šumu se spustiti na livadu. Od livade makadamom prema sjeveru i asfaltnoj cesti. Kratko cestom te ponovno desno na makadam. Na prvom križanju lijevo makadamom prema naselju i rijeci Žabljak. Kroz selo dalje do grada. Između zgrada do parka te kroz park na start poziciju.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite LivanjskiDjir.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad