Imotska jezera i tvrđave

Oluja sa gmljavinom
Srijeda
// 50%
Kasnije u noći grmljavinsko nevrijeme. Najniža temperatura 19°C.
Moguća oluja s grmljavinom
Sutra
// 80%
Jutarnje grmljavinsko nevrijeme. Najviša temperatura 28°C. Vjetar JJZ 15 - 30 km/h. Mogućnost kiše 80%.
Petak
// 10%
Pretežito vedro. Najviša temperatura 29°C. Vjetar JJI 15 - 25 km/h.
Moguća oluja s grmljavinom
Subota
// 60%
Jutarnje grmljavinsko nevrijeme. Najviša temperatura 26°C. Vjetar JZ 10 - 15 km/h. Mogućnost kiše 60%.
Nedjelja
// 20%
Pretežito vedro. Moguć je pokoji pljusak ili grmljavinsko nevrijeme. Najviša temperatura 26°C. Vjetar SZ 10 - 15 km/h.
Ponedjeljak
// 0%
Pretežito vedro. Najviša temperatura 26°C. Vjetar SSI 15 - 25 km/h.
Utorak
// 0%
Pretežito vedro. Najviša temperatura 28°C. Vjetar S 10 - 15 km/h.

Specifikacija staze (ID=0138):

Staza
Smjer kretanja:Proložac Donji - Slapovi Vrljike - Tvrđava Topana - Modro jezero - Crveno Jezero - Tvrđava Badnjevica - Kanjon Badnjevice - Prološko blato - Jezerca dva oka - Zelena katedrala - Konoba "kod Fabe"
Opis staze:Biciklistička staza kreće od samog izvora Vrljike u Prološcu donjem. Nakon par stotina metra skrenemo desno sa ceste na makadamski put koji nas vodi uz Vrljiku i pored prekrasnih slapova. Potom lijevo kroz Glavinu donju i onda uzbrdo kroz Imotski do prekrasne tvrđave Topane, koja se nadvija nad Modrim jezerom. Potom mali spust i krećemo desno do Crvenog jezera. Prođemo Crveno jezero i nakon otprilike 1000m skrenemo desno na makadamsku stazu koja nas vodi do vidikovca na gornjoj strani Crvenog jezera. Povratak istom stazom i spust ponovno na cestu pa lagano bicikliramo do odvojka koji nas makadamskim putem vodi do ruba kanjona Badnjevice, točno nasuprot tvrđave Badnjevica, koja se nalazi na desnoj strani kanjona. Ponovno se vraćamo istim putem i skrećemo za Proložac donji. U Prološcu skrenemo desno i uđemo u kanjon Badnjevice, te vozimo do kraja makadamskog puta. Potom se istim putem vratimo do ceste i idemo desno prema Prološkom blatu. Vozimo uz Prološko blato do kraja i na kraju vozimo lijevo i dalje sve do Perimuše. U Perinuši skrenemo lijevo i bicikliramo do jezeraca dva oka. Od jezeraca vozimo nazad do Zelene Katedrale i nakon par stotina metara se vraćamo do konobe "kod Fabe" od koje smo i krenuli na ovu vožnju.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite Imotski.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad