Kozjak : Le Tour de ‘Kozjak’

Specifikacija staze (ID=0033):

Staza
Smjer kretanja:Split, Solin, Ninčevići, Rupotine, Blaca, Čelinke, Vučevica, Koline kuće, Kapetanovći, Malačka, Kaštel Stari (Kaštela), Solin, Split
Opis staze:Od Split (Brda), vozimo Solinskom ulicom gdje treba pripazit na povećan promet. Alternativni pravac je Hercegovačka , Zagorski put, Solinska. Prolaskom kroz Solin i od križanje na Bilankuši (PP Solin), vozimo uspon prema Ninčevićima i na drugom križanju skrenemo ulijevo. Na tom dijelu nema puno prometa a asfalt je dobar a na predjelu Rupotina je nov pa je gušt vozit. Na zavoju, kod dva bunkera, skrećemo ulijevo i vozimo prema prijevoju Umac, na kojem je ujedno i puteljak u lijevo za uspon prema Sv. Juri. Uspon prema prijevoju je dosta zahtjevan a podloga je betonska. Oni koji jednom budu vozili u suprotnom smjeru, na ovom spustu itekako trebaju pripazit na poprečne  odvodne kanaliće preko kojih kad prođu velikom brzinom, a zbog jakog nagiba, lako mogu bit izbačeni s bicikla. Makadamski dio započinje od zaseoka Bobani pa preko Blaca i vodi sve do podvožnjaka auto puta Dalmatina. Na tom dijelu ima malo asfalta i kad se prođe podvožnjak ponovo započinje makadam sve do zaseoka Orošnjaci.  Nekih 100 do 200 metara prije podvožnjaka je spust i treba bit na oprezu jer su naslage tucanika, žela, na pojedinim mjestima duboke pa se upada i zanosi biciklu. Za obilnih kiša, na pojedinim mjestima se zadržavaju lokve koje se mogu zaobići. Od podvožnjaka pa do zaseoka Bobani makadam je utaban i gušt ga je voziti. Dalje je asfalt sve do Krolinih kuća koje kad prođemo dolazimo do križanja i skrećemo ulijevo a zatim udesno na makadamski uspon koji vodi prema zaseoku Kapetanovići. Makadam je širok i ugodan za vožnju. Na trećem kilometru od Krolinih kuća, nailazimo na račvanje puteva, tu skrećemo ulijevo a na spustu treba smanjit brzinu jer je poprilično grub makadam, ima većeg kamenja. Dolaskom do zaseoka Kapetanovići započinje asfalt i spust sve do izlaska na cestu koja vodi prema Malačkoj i Kaštelima. Na križanju za Radošić, sa desne strane, nalazi se Kevina jama. Prolaskom podvožnjaka na auto putu Dalmatina, započinje dug uspon sve do Malačke. Slijedi brz i ugodan spust prema Kaštelima, zaslužena okrijepa uz more ili u nekom kafiću  i eto nas brzo u Solinu i Splitu.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video:
GPX download ove staze
Preuzmite Kozjak_Krug_Oko_Kozjaka.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad