Prugovo: Prugovo-Neorić

Specifikacija staze (ID=0089):

Staza
Smjer kretanja:Prugovo - Neorić - Prugovo
Opis staze:Ova prava XC vožnja kreće iz mjesta Prugovo u Dalmatinskoj zagori. Krećemo od crvke Sv. Ante Padovanskog prema sjeveru uz brdo koje se na kartama također zove Prugovo, gdje nas na prvo djelu čeka uspon finim makadamom do vrha brda. Dalje pratimo stazu i dolazimo do napuštenog zaseoka "Beškerske staje". dalje opet pratimo stazu do bare "Zmajovače" dalje opet idemo stazom još 300m gdje skrenemo na desno i popnemo se do crkve Sv. Ivana. Od crkve idemo dolje u spust širokim makadamom do mjesta Beškeri, gdje prelazimo na asfaltiranu cestu. Vozimo dalje do mjesta Denići gdje na križanju skrenemo desno i onda vozimo do križanja u mjestu Kezići gdje skrenemo lijevo. Vozimo dalje cestom dok ne stignemo do širokog makadama gdje skrenemo lijevo. Dalje makadamom vozimo mjesta Krivi Dolac, gdje skrenemo u lijevo na asfaltiranu cestu te vozimo dalje do Neorića. dalje od Neorića vozimo dalje do prvog T križanja, gdje skrenemo lijevo i vozimo lijevo, do slijedeće T križanja gdje opet skrenemo lijevo, prateći putokaze za Split. Dalje se vozimo magistralom sve do Prugova i našeg polazišta.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite Prugovo_Neoric.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad