Šator: Gornje Peulje – Tičevo – Šatorsko jezero

Specifikacija staze (ID=0002):

Staza
Smjer kretanja:Gornje Peulje-Veliko Tičevo- Malo Tičevo-Šatorsko jezero-Gornje Peulje
Opis staze:Početak staze je u mjestu Gornje Peulje na magistralnoj cesti Livno-Bosansko Grahovo. Blizu pravoslavne crkve uz cestu je mini parking zgodan za ostaviti vozila. Cestom prema zapadu i Grahovu. Na prvoj velikoj lijevoj okuci skrenuti desno na kolni put. Kolni put ide preko blagoga brda obraslog grmljem i livadama prema mjestu Marinkovci. Kroz Marinkovce, makadamskim putem kroz polje do ceste što vodi do mjesta Malo i Veliko Tičevo. Na cesti desno i uzbrdo serpentinama. Nakon što se prođe uzbrdica slijedi visoravan koju treba forsirati udesno prema istoku. U jednom trenutku se asfaltna cesta pretvara u široki utabani makadam i tu kreće pravi brdski biciklizam. Tako sve do kraja mjesta Veliko Tičevo. Tu desno makadamom za jezero. Pratiti makadam kroz područje zvano Crnac, ne skretati ni lijevo ni desno i tako do velikoga križanja u šumi. Na križanju lijevo uzbrdo putem koji vodi do jezera. Taj put nema bitnih skretanja, te vodi izravno do jezera. Na jezeru se može napraviti i krug oko njega. Ukoliko ste u dobroj kondiciji i imate dovoljno vremena, tada imate i mogućnost za hike uspon sve do vrha Šator koji se nalazi iznad jezera na visini 1875 m n/v. Povratak sa jezera istim putem do velikog križanja u šumi. Tu lijevo nizbrdo prema naselju Gornje Peulje. Na svim skretanjima i priključcima na koje naiđete isključivo pratiti put nizbrdo. U ovome pojasu ima minskih polja prema istoku, te se stoga striktno treba držati puta. Postoje i oznake minskih područja. Završno kada se spustite na magistralnu cestu skrenuti desno do parkinga.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad

Nije dozvoljena bilo kakva distribucija, kopiranje, izdavanje ili komercijalna uporaba sadržaja, niti je dozvoljeno postavljanje i redistribucija ovih GPS ruta na drugim web stranicama ili drugim oblicima elektroničke i tiskane distribucije materijala bez prethodne suglasnosti udruge Dinarske staze.