Dinara: Vrdovo – Troglav – Vještića gora – Vrdovo

Specifikacija staze (ID=0001):

Staza
Smjer kretanja:Planinarski dom Vrdovo – Vrh Troglava – Vještića gora – Planinarski dom Vrdovo
Opis staze:Ova staza je pravi primjer staza koje prikazujemo na našim stranicama i obuhvaća sve elemente potrebne za uživanje po Dinarskom gorju: pristupačan planinarski dom u kojem možete nešto pojesti i/ili odspavati, pravu brdsko biciklističku vožnju i na kraju dio planinarenja do vrha. Početak ove staze se nalazi ispred planinarskoga doma sv. Jakov Vrdovo. Do doma vodi put kojim je moguće pristupiti sa vozilom, te parkirati ispred doma. Odmah poviše doma starta planinarska staza kojom se ide do makadama koji vodi prema zapadu i vrhu Troglava. Makadamom uzbrdo sve do prvoga križanja. Tu lijevo i pratiti put prema zapadu. Makadamski put prolazi sa južne strane Vještića gore i pri kraju forsirati udesno i uzbrdo prema putu koji dolazi sa sjeverne strane Vještića gore. U ovome području ima dosta mina te se treba striktno držati puta. Ovaj put na mjestima je dosta grub i sa velikim nagibima. Kada se dođe na križanje, nastaviti prema zapadu sve do točke gdje se nalazi početak planinarske staze koja vodi na vrh. Ta točka je označena putokazom i nalazi se sa južne strane Ledene kose. Sada slijedi hike dio: planinarskom stazom jugozapadnom stranom Ledene kose sve do hrbata. Na hrbatu, lijevo rubom Troglava sve do samoga vrha (1913 m n/v) koji je i označen. Povratak ide istim putem sve do križanja južnoga i sjevernoga puta oko Vještića gore. Tu lijevo pratiti makadam prema istoku. Na prvom veliko križanju ponovno desno put istoka, lijevi put inače vodi prema selima u Livanjskome polju i sjevernoj strani Troglava. Nakon toga slijede dva skretanja, prvo desno i drugo lijevo, koje treba izbjeći i nastaviti dalje dok se ponovno ne spojimo na put što vodi prema Vrdovu. Dalje makadamskim putem nizbrdo sve do dna u polje i glavni put za dom. Tu desno i ponovno desno uzbrdo do doma. Postoji i varijanta da se poviše doma ponovno spojite desno na planinarsku stazu i napravite downhill spust do doma.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video:

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad