Sinj:Orlova staza

Specifikacija staze (ID=0128):

Staza
Smjer kretanja:Sinj-Radošić-Sutina-Zelovo Sutinsko-Zelovo-Hrvace-Lučane-Sinj
Opis staze:Odlična,zahtjevna i za spremne rekreativce. Dakle ovo je jedna od tri biciklističke staze koje su uređene po projektu MedPaths na području grada Sinja.Ideja staze potiče od BK Vlaji-Sinj. Staza je potpuno označena i na nekim atraktivnim dijelovima postavljene su drvene klupe i stolovi kako bi se biciklisti odmorili kao i svi drugi slučajni namjernici. Staza započinje iz centra grada Sinja, od disko kluba Picadilly, kroz gradski park, pored hotela Alkar, lijevo i nastavak prema zaseoku Pavići. Sve je asfaltna podloga do zaseoka Beare u selu Zelovo. Tada ima jedan dio od nekih 2 km dobrog makadama /može treking bike/. U centru sela skreće se lijevo i vozi neka tri km po asfaltu , naravno uzbrdo.Na samom vrhu skrenete prema planini Svilaji desno. Opet 3-4 km lijepog makadama i vrhunskog pogleda. Planinarski dom Orlove Stine radi samo vikendom, ali postoji stalno otvoreno sklonište gdje se može prespavati.Ima vode u bunaru /kišnica/. Preporuka je otpješačiti markiranu stazu "Orlove stine" u trajanju od nekih pola sata,a nagrada je predivan pogled na jezero Peruću, planine Dinaru, Kamešnicu i još neke dalje u BIH. Povratak opreznijim spustom jer makadam vreba neoprezne.Ponovo dolazite do centra sela Zelovo, ovaj put skrenete lijevo od crkve.Potom slijedi spust 2 km pa skrenuti na staru "zelovsku" cestu i par km vozite oprezno sa rukama na kočnicama. U podnožju Plišivice  i Zelova skrećete desno na odličan makadam te jurite na Popraduše, oko vas hrastova šuma i sve je predivno.Nailazite na jedan poljanak i kuću u kojoj se živi. Možete i lijevo i desno. Ipak desno je preko livada i moja preporuka, pogotovo u proljeće. Dolazite u Lučane /zaseok Baraći/, onda nagli spust asfaltom do gl.ceste u Lučanima. Vozite se cestom 2 km prema Karakašici i skrenete desno pa nakon 500 m nailazite na makadam prema predjelu Karaguša. Onda opet izađete na asfalt pa se vozite uzbrdo i guštate u pogledu , i tada naiđete na dio zvani Šator. Podsjeća na šume planine Šator. Dakle,nekih 500 metara kroz lijepu hrastovu šumu koja se nadvila nad asfalt. I to je to, brzo ste u Sinju. Ima tu još puno kombinacija za one koji poznaju kraj, ali..... Preporuča se MTB iako se može odvoziti i treking biciklom. Prometa gotovo da i nema. Ruta od 44 km guštanja za sladokusce  brdskog biciklizma.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite SinjOrlovaStaza.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad