Dinara: Rumin – Vrdovo – Debelo Brdo

Specifikacija staze (ID=0037):

Staza
Smjer kretanja:Rumin-Vrdovo-Debelo brdo - Rumin
Opis staze:S autom se dođe u selo Rumin, 500 metara nakon mosta na panju ima put za Vrdovo. Tu se parkiraju auti i kreće se s biciklom. Taj prvi dio je asfalt u dužini od 7 km, strm i konstantan uspon. Na kraj asfalta se skrene lijevo put doma sv. Jakov na vrdovu. Tako se ide oko 10 km preko urednog makadama, prolazi se ispod doma, ne skreće se nigdje desno već se drži lijevo. Kod zadnjih kuća ispod doma kreće uspon prema Debelom brdu. Tu ima mali dio gdje je potrebno malo gurati biciklu. Nakon toga se dolazi do malog križanja, tu skrenuti lijevo. Dalje se nastavlja spust prema Biteliću s pogledom na Peručko jezero. Kada se dođe u Ponikvu, nakon mosta, skrenuti lijevo put kanjona Rumina. Kad se dođe do kanjona malo skrenuti s makadama i obavezno otići baciti pogled na izvor Rumina.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite Troglav_Rumin_Vrdovo_DebeloBrdo_Rumin.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad

Jedan komentar na Dinara: Rumin – Vrdovo – Debelo Brdo

1. Frane says:

Prošao sam ovu stazu prije par dana. Super je za uživanje u prirodi! :-)Bilo je oblačno pa je uspon bio podnošljiv. Prvi dio do skretanja na makadam je asfaltirani put, i na pola puta (kod Dubovih vrata) imaju klupice sa stolićima, gdje se može dobro odmoriti. Domovi Vuković i Sv. Jakov su usput, ali ni jedan nije radio.

Dio uspona do Debelog brda je stvarno loš pa treba bicikl nositi ili gurati do vrha, ali kasnije se za nagradu dobije prekrasan pogled na Peručko jezero.

Mislim da je za tehničku zahtjevnost potrebno 2 ili 3, jer je jedan dio spusta stvarno strm i puni velikih komada kamenja (ipak je to dalmatinski krš), iako je većin aputa lagana za voziti.

Nisam profić, već rekreativac i preporučio bioh ovu stazu svakome tko je željan uzbudljive vožnje kroz tihu prirodu Dinare 🙂