Biokovo: Brela – Baška Voda – Makarska

Specifikacija staze (ID=0011):

Staza
Smjer kretanja:Brela-Bast-Makar-Kotišina-Makarska-Uz more do Brela
Opis staze:Nakon što prođete Vrulju, idete za Brela -Makarsku. S desne strane je veliki parking, otprilike 1,5 nakon Vrulje. Tu ostavite auto ako ste s njim, i s parkinga nastavite magistralom 100 m prema Brelima i Makarskoj. S lijeve strane je strmi makadam uspon za Novake. Lakše je odgurat tih dvjestotinjak metara. Ostalo je fini makadam do asfaltnog dijela, ulaza u Topiće, taman za lagani brdski biciklizam. Nažalost, cesta iz tunela Sv. Ilija, je presjekla poljske puteve, stoga nakon Topića se malo krši zakon prilaze preko cesta ide preko kave za Bast . U Bastu do crkve asfalt, odmah 50-tak m ispod nje, lijevo skretanje na makadam, označeno tabelom „ arheološko nalazište Grebište „. Dalje je makadam, iznad velikog vinograda. Na istom nakon otprilike km i pol ne skretati lijevo za nalazište , ako van nije zanimljivo nego produžiti. Makadam vodi prema Velikom Brdu. Dosta je uspona i spustova. U Velikom Brdu se nastavi za Makar –Kotišinu, uglavnom sve makadam. Za ljubitelje singl-tracka, staza na povratku prema Brelima ide uz more.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video:
GPX download ove staze
Preuzmite Biokovo_Brela_Bast_Makarska.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad