Mosor: Dubrava – Gata – Zvečanje – Dubrava

Specifikacija staze (ID=0012):

Staza
Smjer kretanja:Dubrava - Gata - Zvečanje - Dubrava
Opis staze:Ukoliko imate na raspolaganju malo više vremena i u dobroj ste formi za brdski biciklizam, ova staza je idealni nastavak staze Žrnovnica-Zvjezdano selo-Žrnovnica. Ako ste se odlučili za to da krenete iz Žrnovnice tad pri dolasku na cestu ispod Sitnog Gornjeg treba skrenuti desno i na prvo križanju idete lijevo za Dubravu.  Tu dolazite do crkvice sa grobljem gdje je zgodno mjesto za parkiranje auta pa ukoliko ste se odlučili odvoziti samo ovu stazu tu možete parkirati auto. Prvi dio staze do samog mjesta Dubrava, je asfaltirana cesta koja će vam dobro doći za zagrijavanje. Nakon mjesta Dubrava, počinje poprilično široki makadam, kojim može proći i terensko vozilo. Takav put nas prati sve do Gata. Putem do Gata  proći ćete pored izvora Studenac, gdje se nalazi i malo izletište pogodno za obiteljske izlete, a sa desne strane ćete vidjeti jedan od Mosorskih vrhova Sv. Jure (Kozik) – 1319 nm . Dalje do Zvečana pratimo stazu, i jedino će možda na dva mjesta trebati sići sa bicikle na mjestima gdje je staza prilično strma. Uz put ćemo proći pored još jednog izvora vode Na povratku se možete zaustaviti na nekoliko mjesta odakle se pruža prekrasan pogleda na rijeku Cetinu, te njezino ušće u Omišu. Povratak od Gata do Dubrave je asfaltna cesta, što će znati cijeniti oni sa manje kondicije .
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad