Tušnica: Mandečko jezero

Staza
Smjer kretanja:Skok-Rudnik-Mandek-Jezero-Krivići-Megdan-Potkraj-Skok
Opis staze:

Start pozicija za početak vožnje bicikle se nalazi kraj bazena u selu Potkraj,  lokaciji poznatoj kao Skok. Ima dovoljno mjesta za parking vozila. Sa starta krenuti istočno makadamom kraj lokvi te skrenuti desno prema rudniku. Kada se dođe u naselje Tušnica nastaviti pravo sve do rampe rudnika. Prije rampe desno i pratiti makadam. Kada se dođe u ravninu ruba čudnovatog nasipa od ugljena, skrenuti desno niz prljav downhill teren do male kućice uz potok gdje se nalazi pumpa za vodu za rudnik. Kraj kućice makadamom prema zapadu nazad do bazena. Na vratima bazena koso preko livade do granice sa potokom. Uz potok i lijevo preko potoka pa uz brdo pratiti makadam. Na prvom skretanju lijevu i kroz borovu šumu sve do vrha. Na vrhu lijevo i u stazu u borovima. Na rubu borova stazom niz padinu do vodo-pumpe i nakon toga desno uz potok do točke gdje se razdvajaju makadam i potok. Tu desno preko potok i ući u single-track i pratiti ga do mostića. Preko mostića i uzbrdo do ruba šume. Rubom šume do goleti i makadama. Uzbrdo makadamom i prije štale desno niz padinu u free ride do ruba šume. Tu je ulaz u lite downhill stazu. Stazom do dna i desno u šumski kolni put. Pratiti put sve do križanja sa asfaltom. Asfaltom prema zapadu i na prvom križanju desno uzbrdo do lovačke kuće. Kraj lovačke kuće desno kolnim putem kroz borovu šumu sve do goleti. Na goleti lijevo i ponovno lijevo u borovu šumu i pratiti kolni put te se spustiti na dnu goleti. Doći do potoka te preko njega na njive i dohvatiti kolni put koji ponovno preko potoka ulijevo vodi do lovačka kuće. Naprijed makadamom i onda desno širokim makadamom. Na križanju lijevo i kolnim putem do jezera. Pokraj jezera lijevom stranom single-trackom kroz grmlje. Nastaviti pratiti obalu jezera sve do brane. Sa brane prema jugoistoku uzbrdo de kuća sela Miši i ruba borove šume. Na rubu šume lijevo i pratiti makadam sve do seoskoga izvora. Od izvora istočno preko borovih nasada do slijedećeg makadama. Pratiti makadam do križanja na goleti i nastaviti kolnim putem niz golet u lijevo i spustiti se do potoka i širokoga makadama. Ponovno do križanja i uzbrdo makadamom (ne desno) do slijedećega križanja. Tu lijevo i pratiti put do sela Megdan. Kada se dođe do asfaltne ceste nastaviti pravo  uzbrdo i neprestano ići putem te poviše zadnjih kuća (Gornji megdan) ići desno. Makadamom desno i cca na 25 km, poviše nasipa, ići desno kroz grmlje prema selu Potkraj. Kada se spustite to prvih kuća u selu ići lijevom kolnim putem poviše sela sve do križanja sa seoskim putem. Tu desno i onda lijevo pa desno asfaltom na glavnu cestu ispod sela. Na glavnoj cesti lijevo i još 100-njak metara do bazena.

Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video:
GPX download ove staze
Preuzmite Tusnica_Mandek.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad