Biokovo: Makarska – vrh Biokova sv.Jure

vrata - biokova

Specifikacija staze (ID=0028):

Staza
Smjer kretanja:Makarska-Ulaz u Park prirode Biokovo-Vošac-sv.Jure- Istim putem nazad
Opis staze:Početak staze je sa gradske Rive u Makarskoj . Uz obalu prem istoku i sportskome centru. Kraj centra lijevo uzbrdo prema Jadranskoj magistrali. Na magistrali i križanju nastaviti uzbrdo cestom što vodi za Vrgorac. Voziti ovom cestom sve do ulaza u Park prirode Biokovo. Lijevo cestom u park. Nakon prolaska rampe i naplatne kućice, slijedi serpentinski uspon kroz borovu šumu sve do samoga ruba Biokova. Tu se nalazi i ugostiteljski objekat Vrata Biokova. Dalje cestom prema zapadu kroz ponikve Biokova sve do skretanja za lokalitet Vošac. Tu se nalazi i planinarski dom Pod Vošcom. Ne skretati za Vošac već pravo i udesno prema samome vrhu. Dalje ponikvama Biokova sve do planinarskoga doma sv.Jure. Od doma slijedi završni serpentinski uspon do samoga vrha gdje se nalazi odašiljač HRT-a. Na ulaznim vratima je i kraj ovoga epskoga uspona. Povratak je istim putem nazad. U povratku je zgodno svratiti do Vošca zbog prekrasnoga panoramskoga pogleda na Makarsku rivijeru i otoke.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite Biokovo_Makarska_svJure.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad

3 Komentara na Biokovo: Makarska – vrh Biokova sv.Jure

1. […] Stazu možete pogledati na linku: http://www.dinaridestrails.org/staze/biokovo-makarska-vrh-biokova-sv-jure/ […]

2. Bojan says:

Ne znam baš koliko je točno ono “zima – DA” – kad padne snijeg ljudi gore nekad autom sa zimskom opremom ne mogu proć.