Blidinje jezero

SPONZOR OVE STAZE: Konoba Vilinac Blidinje vam nudi smještaj, hranu te organizirano vođenje tura na području Blidinja

konoba-vilinac

Specifikacija staze (ID=0004):

Staza
Smjer kretanja:Blidinje Čvrsnica
Opis staze:Start je ispred konobe Vilinac. Od konobe asfaltnom cestom prema motelu 'Hajdučke vrleti'. Prije motela desno prema lokaciji Brčanj gdje se nalaze stećci. Od stećaka makadamskim putem kroz polje prema istoku i  spoju na cestu koja dolazi iz Jablanice. Cestom prema Risovcu do makadamskoga odvojka što ide uzbrdo kroz bukovu šumu prema spomeniku na Stipića livadi. Pratiti put sve do Stipića livade. Ovo područje je minirano, te se stoga ne preporuča  silaz sa makadamskoga puta. Sa Stipića livade istim putem nazad. Kada se siđe de ceste, desno prema prijevoju Sovićka vrata. Na prijevoju makadamskim putem uzbrdo prema zapadu i Kedžari. Ići sve do spoja na put koji vodi za Ramu. Tu lijevo i nazad prema polju. Usput je i lokalitet Kedžara sa grobom Dive Grabovčeve poznatim svetištem. Širokim putem sve do Hajdučkih vrleti. Od motela dalje putem prema zapadu i Tomislavgradu. Prije nego što se put pođe spuštati prema Tomislavgradu, skrenuti lijevo na lokalitet Svinjača. Ugodnim double-track makadamom i brežuljkastim terenom, ponovno istočno kružiti nazad prema jezeru. Obići jezero sa jugoistočne strane te na njegovom kraju preko livade nazad na put za Hajdučke vrleti. Prije vrleti desno prema Masnoj luci. U Masnoj luci otići do franjevačkoga samostana. Od samostana nazad prema istoku i kroz naselje Gornje Badnje sve do ceste koja ponovno vodi do konobe Vilinac.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad