Dinara: Vrlika – Izvor Cetine – Krčić – Izvor Krke

Specifikacija staze (ID=0005):

Staza
Smjer kretanja:Vrlika-Izvor Cetine-Izvor Krčić-IzvorKrke- Kijevo - Vrlika
Opis staze:Start je u centru Vrlike. Iz Vrlike istočno preko polja prema mjestu Vinalić. Tu kroz selo preko brda, na ugodan single-track i sve do Cetine i mosta. Ma mostu desno pa prvo skretanje ulijevo i između kuća uzbrdo sve do makadama. Na makadamu lijevo i pratiti ga pravo te ulijevo prema slijedećem mostu na Cetini tzv. Most od Megalita. Preko mosta pravo ispod sela Cetina prema crkvi sv. Spasa i kraj nje desno prema jednom od izvora Cetine. Od izvora Cetine prema zapadu uzbrdo single-trackom kroz grmoviti pojas sve do širokoga makadama koji vodi od mjesta Glavaš prema iskopinama ispod Kijeva. Pokraj iskopina makadamom koji je u stvari stara napoleonska cesta, koju su obnovili za vrijeme Austro Ugarske, kao stvorenom za XC vožnju. Dalje prema zapadu i izvoru Krčića. Sići sa makadama stazom do izvora i mlina. Ponovno na široki ugodni makadam i njime sve do izvora rijeke Krke i slapa Krčić. Istim putem nazad do izvora Krčića i iskopina. Nakon što se prođu iskopine desno prema Kijevu. U Kijevu lijevo na magistralnu cestu Knin-Sinj i pratiti je sve do Vrlike.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad