Kamešnica: Grab – Gornja Korita

Specifikacija staze (ID=0009):

Staza
Smjer kretanja:Grab - Podi - Ruda - Donja Korita - Gornja Korita - Donja Korita - Otok - Grab
Opis staze:Start je u mjestu Jabuka, kraj magistralne ceste Trilj-Kamensko i to točno kraj skulpture naziva 'Mladenci'. Tu je i parking za vozila. Cestom voziti prema Grabu. U Grabu skrenuti desno u mjesto, te kroz naselje sve do izvora rijeke Grab. Nakon izvora uzbrdo počinje pravi brdski biciklizam. Tu treba krenuti makadamom do asfaltne ceste koja vodi do sela Podi. Na prvom križanje desno, a na slijedećem lijevo. Naprijed cestom bez ikakvih skretanja. Cesta će se pretvoriti u kolni put koji vodi prema zapadu. Završno se dolazi do kapelice i zastave koje gledaju na mjesto Ruda (vide se serpentine ispod). Od zastave uzbrdo prema istoku pratiti put do stočarskih naselja ispod brda. Ispod kuća te ispod ograde (mali single-track i hike dio) prema zapadu i finalno uhvatiti cestu koja vodi do cjevovoda. Cjevovod je lako uočljiv i dominira pejzažom te g nije moguće promašiti. Inače taj cjevovod služi za dovod vode iz Livanjskoga polja i Buškoga jezera za potrebe HE Orlovac u Rudi. Proći  ispod cjevovoda te cestom put sjevera sve do Donjih Korita. Kroz naselje forsirati desno na makadam što ide prema istoku i ulazi u potok. Na blagoj livadi uz potok, a prije kanjona skrenuti ulijevo na single-track kojim se penje do visoravni koja vodi na Gornja Korita. Inače ovaj single-track nije vožljiv uzbrdo i tu slijedi hike i nošenje bicikla. Kada se uspne na vrh padine, i prođu se stijene, dolazi se ponovno na makadam što vodi prema Gornjim Koritima. Makadamom se ide sve do izvora koji je točno na putu. Od tu se može krenuti u planinarenje do vrha Konj, ali to smo ostavili za neku drugu priliku. Istim makadamom nazad, ali sada pratiti ga put sjevera (udesno). Kada se prođu livade makadamom se ulijevo spustiti u Donja Korita.  Ovdje postoji i varijanta: da se ovuda ide do Gornjih Korita, a vrati preko padine gdje vas čeka neponovljivi downhill po siparu. Kroz Donja Korita udesno  preko livada na makadamski put što vodi u Otok. Ovim putem sve do lokalne ceste Otok-Sinj. Na cesti lijevo prema izvoru Ovrlje. Nakon izvora cestom ili ispod borove šume prema Rudi. Ne ići u mjesto Ruda pravo cestom  već desno preko livada i ispod borova se približiti rijeci Rudi. Dalje poljskim putem uz rijeku Rudu do mosta kojim lijevo na cestu za Grab. Cestom prema Grabu i završno do Jabuke i start/cilj točke ove brdsko biciklističke ture.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video:

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad