Kozjak: Solin – Tupinolom – Rupotine – Salona

Specifikacija staze (ID=0020):

Staza
Smjer kretanja:Solin-Salona-Tupinolom-Rupotine-Salona-Solin
Opis staze:Ova staza starta sa Gospinog otoka u Solinu i to sa parkinga kraj Lidl centra. idealna je za sve brdske bicikliste iz Splita i okolice koji kroz popodne nemaju vremena do bližih planina, a dosadile su im vožnje Marjanom. Od parkinga mostom na otok i uz rijeku prema zapadu. Kroz park i preko velikoga križanja na makadam uz cestu. Tu nastaviti istom stazom kao i što je http://www.dinaridestrails.org/staze/split-kozjak-malacka-kastela-split/ sve do križanja na makadamu na rubu tupinoloma. Dalje  lijevim makadamom koji se spušta sve do same granice tupinoloma i prvoga križanja. Na križanju betoniranim putem uz malo veću uzbrdicu sve do dalekovoda i stijene u obliku piramide. Inače ovaj dio Kozjaka je još poznat po nazivu Nugal i omiljena je lokacija alpinista i penjača. Tu na makadam desno prema istoku. Pratiti makadamski put prema dolje  sve do borove šume i prvih kuća. Kada se spustite na asfaltnu cestu desno uskom stazom do donje asfaltne ceste. Nazad prema zapadu pratiti stazu kroz naselje i sve ponovne do istočne granice tupinoloma. Tu nizbrdo sve do širokoga makadama ispod tupinoloma. Pratiti makadam do ulaza u tvornicu i tu lijevo asfaltom do glavne ceste. Na glavnoj cesti i semaforu lijevo do ulaza u Salonu. Kroz Salonu i vrtove sve do ceste Klis-Solin. Tu lijevo i na semaforu desno. Na slijedećem semaforu lijevo (i to pripaziti na desnije lijevo, jer imaju dva odvojka). Pratiti cestu sve do Gašpinih mlinica. Ispod njih je mostić preko rijeke koji vas vodi sve do doma kulture Zvonimir. Od doma preko Gospinog otok na parking i kraj staze.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite KozjakTupinolomRupotine.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad