Krka: Oklaj – Roški Slap

Specifikacija staze (ID=0018):

Staza
Smjer kretanja:Burnum-Oklaj-Roški slap-Kistanje-Burnum
Opis staze:Start vožnje bicikle je kraj povijesnoga lokaliteta Burnum gdje se možete provozati po jednom od tri najpoznatija amfiteatra u Hrvatskoj (uz Salonu i Pulu). Od Burnuma lokalnom cestom prema Oklaju. Odmah uz put je prekrasna vidilica na Krku. Kada se prođe centar Oklaja desno cestom, koja poslije prelazi u makadam, prema naselju Širitiovci. U Širitovcima pravo i lagano udesno  prema zapadu i naselju Brištane sve do rotora. Na rotoru  desno pa odmah lijevo prema vidilici koja gleda na Krku i otočić Visovac. Nazad prema rotoru i prije njega lijevo prema Roškom slapu. Odmah nakon stotinjak metara desno na makadam i spustiti se do rijeke. Od spusta ugodni put, na mjestima čak single-track sve do Roškoga slapa. Od Roškoga slapa cestom uzbrdo prema zapadu. Kada se izađe na visoravan desno na makadam. Ugodnim makadamom prema sjeveru sve do Kistanja. Tu desno cestom nazad sve do Burnuma.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video:
GPX download ove staze
Preuzmite Krka_Burnum_Oklaj_Visovac_Roski_slap_.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad