Mosor: Žrnovnica – Zvjezdano selo – Žrnovnica

Specifikacija staze (ID=0006):

Staza
Smjer kretanja:Žrnovnica - Korešnica - Vatrogasni put - Sitno Gornje - Zvjezdarnica
Opis staze:Ovo je inače staza na kojoj BK Timun Split organizira tradicionalnu ljetnu brdsku biciklijadu. Start je u centru mjesta Žrnovnica. Asfaltnom cestom zapadno prema naselju Korešnica i to pored škole i nogometnog stadiona. Nakon toga se desno priključiti na cestu što vodi za naselje Mravince. Serpentinama uzbrdo do drugoga skretanja na makadamski put desno i to 50-ak metara nakon objekta Auto-Centar Teo. To je požarni put što ide preko Mosora do mjesta Sitno Gornje. Ići istočnim odvojkom, a ne zapadnim. Dalje je staza više nego jednostavna: bez prestanka pratiti put uzbrdo i istočno sve do naselja Sitna Gornjeg. Kada se dođe u mjesto, cestom desno prema mjestu Sitno Donje. Nakon prolaza crkvice slijedi skretanje lijevo za zvjezdarnicu kroz borovu šumu. Putem prema istoku do krajnje točke gdje se put zaokreće za 180 i vraća prema istoku prema vrhu zvjezdarnice. Završno pratiti cestu sve do objekta zvjezdarnice koja se nalazi na 700 m n/v. Povratak, odnosno bolje rečeno spust u Žrnovnicu, je cestom kroz selo Sitno Donje.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video:
GPX download ove staze
Preuzmite Mosor_Zrnovnica_Zvjezdarnica.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad