Kozjak: Split – Kozjak – Malačka – Kaštela – Split

Specifikacija staze (ID=0007):

Staza
Smjer kretanja:Split-Salona-Kaštel Sućurac-Kozjački vatrogasni put- Malačka-Kaštel Novi-Uz more prema Splitu
Opis staze:Start je na parkingu ispred trgovine Bauhaus u Splitu.  Cestom prema Solinu i velikom križanju. Tu lijevo na makadam uz cestu i ući u područje Salone. Kroz Salonu sve do amfiteatra, možete uživati u brdskom biciklizmu sa pogledom na staro Rimske iskopine, te se provozati amfiteatrom poput modernog gladijatora na bicikli. Od njega cestom uzbrdo do glavne ceste. Tu lijevo na glavnu cestu  i pratiti nakon par stotina metara odvojak desno za veliko skladište cementare i doći točno do njegova južnog zida. Južnim zidom do kraja skladišta i tu preko livade do susjednih kuća. Njih obići sa sjeverne strane i priključiti se na asfalt što vodi prema zapadu. Nakon toga desno uzbrdo prema tupilonomu. Obići ga sa zapadne strane i doći na makadam što vodi prema groblju. Prije groblja gore desno betoniranim putem. Na vrhu puta desno na vatrogasni put. Put ima u početku par okuka i nakon toga ide prema zapadu uzbrdo do planinarskoga doma Putalj . Od doma neprestano pratiti protupožarni put sve do ceste za Malačaku. Cestom se uspeti do prijevoja Malačka. Nazad istim putem, ali nastaviti cestom prema moru i ne spajati se na protupožarni put. Preći preko glavne magistrale i spustiti se do mora. Cestom uz more kroz Kaštela sve do Kaštel Gomilice gdje se morate uspeti na tzv. staru cestu. Uz rub stare ceste ima pojas makadama i njom sve do velikoga križanja u Solinu. Od križanja u Solinu desno starom cestom za Split i poslije odvojka za Vranjic lijevo pa odmah desno.  Dalje cestom do parkinga Bauhausa.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite Kozjak_solin_kastela_malacka.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad

4 Komentara na Kozjak: Split – Kozjak – Malačka – Kaštela – Split

1. Uspon 09.11.2014 says:

Evo odvozio danas i ovu rutu. Moram reči da je poprilično zahtjevna ali savršena za izbaciti iz sebe sve što se tokom tjedna skupi 😉 Pogled je fenomenalan

2. 1_5_15 says:

odvozio sam rutu.. odlična 😀 jedino sam se par puta pogubio

3. Bajk rajd says:

Nekidan odvozio kaštelanski dio rute.
    Izvrsna je, jedino preporučam by-pass dionice kod skladišta cementare, taj dio je teško proći biciklom zbog stotinjak metara nasipa i deponija pa je bolje ići dionicom rute “Solin – Tupinolom – Rupotine – Salona” koja prije skladišta skreće ulijevo cestom i veže se na ovu rutu zapadno od skladišta.
    Veliki pozdrav i samo naprid!

• Dinarides Trails says:

To smo namjerno ubacili, kako bi smanjili količinu asfaltne ceste te nepotrebni silaz pa ponovno uspon. Treba svega 100-njak metara ponijeti bajk u rukama. Enduro vozači ovo čak zanju proći i bajkom.