Pakoštane XCO ‘Black Mountain’

Specifikacija staze (ID=0101):

Staza
Smjer kretanja:Kretanje je u smjeru suprotnome od kazaljke na satu
Opis staze:Staza starta pored pitoreskne crkvice Sv.Nediljice koja je ujedno i poznato svetište i odmah skrećemo desno na uspon od 0,6 km i 4% uspona, te nadalje vozimo 10 km već poznatom stazom na kojoj se vozi več tradicionalni Maraton Vransko jezero. Staza vijuga padinom brda Crnogorka, zbog kojeg i naša utrka ima naziv XCO "Black Mountain".Nakon otprilike 11,8 km s preljepim pogledom na tirkizno zeleno Vransko Jezero, počinje nauzbudljivi dio staze.To je "Vinetuuovski" kanjon dužine 1,7 km , 7% uspona i 141m n/v. Skrećemo oštro lijevo i nakon cca 2 km stižemo na asfaltirano križanje, gdje je nastavak asfaltiranog uspona na najljepši vidikovac "Kamenjak" s kojeg puca pogled na cijelo jezero i Kornatski arhipelag. Za preporučiti posjetiti u nekoj drugoj pilici.Uglavnom na asfaltiranom križanju krećemo malo lijevo i na sljedećem skretanju desno na još jedan kratki uspon nakon kojeg ćemo proći najviši vrh Crnogorke 242 m.Dobro utabanim i širokim makadamom s pogledom na unutrašnjost i polja stižemo do tehnički najzahtijevnijeg dijela staze kojeg treba odvesti pažljivo zbog podloge koja nije dovoljno istamponirana, ali koja ima svoje draži.Nakon cca 2 km dovozimo se na već poznatu stazu s kojom smo krenuli i vozeći na zapad još 4 km, stižemo do cilja.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite PakostaneXCO.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad