Šator: Gornje Peulje – vrh Šatora

Specifikacija staze (ID=0097):

Staza
Smjer kretanja:Gornje Peulje - Crnac - Jezero - Vrh - Jezero - Gornje Peulje
Opis staze:Staza starta uz magistralnu cestu Grahovo-Livno blizu pravoslavne crkve u mjestu Gornje Peulje. Tu je i prikladno proširenje za parking auta. Od parkinga cestom prema Livnu i odmah ubrzo lijevo u selo na makadamski put. Pratiti put bez prestanka uzbrdo i negdje na 4-om kilometru nalazi se križanje na kojemu se ide lijevo. Pratiti bez prestanka šumski put uzbrdo sve negdje do 8-og kilometra kada se izlazi na zaravnjeni lokalitet. Dalje pravo prema sjeveru i širokom makadamskom putu što dolazi iz smjera Tičeva. Prije ovoga križanja postoji jedan desni odvojak, ali njega preskočiti i nastaviti pravo. Kada se dođe na spojni put sa Tičeva skrenuti desno.  Blagim usponom pratiti put i ne skretati na prvom odvojku lijevo već nastaviti udesno. Nakon nekoga vremena nailazi se na glavno raskrižje u šumi. Od ovoga raskrižja ulijevo i uzbrdo, te pratiti put koji vas vodi sve do samoga jezera. Na jezeru možete napraviti krug oko njega ili odmah startati sa Hike sekcijom. Staza što vodi do vrha starta na sjeveroistočnoj strani jezera. Pratiti uočljivu stazu što vodi dijagonalno prema istoku i upečatljivom prijevoju. Dolaskom na prijevoj pratiti put udesno prema travnatoj terasi. Sa prijevoja se pruža jedan od najljepših pogleda na jezero. Dalje pratiti put prema jugozapadu sve do podnožja vrha Velikoga Šatora. Na putu se nailaze i oznake za Nuglašicu, ali iće bez prestanka udesno. Završno slijedi stmi uspon do samoga vrha Šatora. Sa vrha se proteže lijep pogled, posebno na Livanjsko polje te na susjedni Troglav. Povratak do jezera ide istim putem. Od jezera nazad ponovno istim putem do prvoga velikoga križanja u šumi. Sada, na ovome križanju idemo lijevo. Slijedi zabavan spust prema Gornjem Peulju. Na ovome putu je i lijevo skretanje za plato Međugorje, ali držati se desno i neprestano pratiti šumski makadam nizbrdo. Završno se dolazi do raskrižja poviše sela, na kojemu nastavljamo nizbrdo nazad u selo. Po izlazu iz sela dohvaćamo asfaltnu cestu te idemo desno do parkinga.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite SatorVrh.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad