Šibenik : Tri vjetrenjače

Specifikacija staze (ID=0087):

Staza
Smjer kretanja:Šibenik Riva - Bilice - Orlovača - Danilo Biranj - Vrpolje - Orlice - Jadrtovac - Brodarica - Mandalina - Šibenik Riva
Opis staze:Početak i  kraj ove staze je na gradskoj Rivi. Sa Rive uzbrdo prema Poljani i na semaforu lijevo u ulicu Kralja Zvonimira. Pratiti ulicu uzbrdu i ne skretati ni lijevo ni desno. Uskoro slijedi prijelaz preko Jadranske magistralne ceste. Nastaviti dalje neprestano pravo i skrenuti na raskrižju udesno prema autocesti. Prijeći preko autoceste i pratiti put koji vodi udesno i prema istoku. Proći raskrižje sa cestom D33 koja vodi za Konjevrate. Nakon toga slijedi uspon ispod istočnih obronaka brda gdje su vjetrenjače. Kod zadnjih vjetrenjača slijedi silaz prema mjestu Danilo Biranj. Kroz Biranjsko polje dalje prema istoku. Negdje pred kraj polovine polja udesno prema slijedećim vjetrenjačama i preko njih do prelaza preko autoceste i spojnoga puta što vodi za Vrpolje. Kada se dođe u Vrpolje nastaviti pravo preko glavne ceste prema željezničkoj pruzi. Nakon prelaska pruge pratiti GPS track, kako se ne bi zagubili. Slijedi splet makadamskih i kolnih puteva što vodi prema podnožju brda Orlice gdje su još jedne vjetrenjače. Kada se dođe na čistinu poviše grmolikih predjela, a ispod vjetrenjača pratiti put prema zapadu i ponovno spust kroz grmlje do ruba Vrpoljskoga polja. Pratiti rub polja, ispod vinograda, prema zaljevu Jadrtovcu. U Jadrtovcu pratiti cestu što vodi prema zapadu te Jadranskoj magistrali i mostu preko zaljeva. Dalje Jadranskom magistralom prema Šibeniku. Kada se prođu trgovački centri preko petlje skrenuti udesno i napraviti polukružno skretanje prema zapadu. Proći kraj Auto-Centra Šibenik i kroz naselje Mandalina, pratiti cestu što vodi kroz gradsku luku i završno doći na Rivu.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite SibenikOrlice.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad