Solin: Solinski đir

gaspine mlinice

Specifikacija staze (ID=0024):

Staza
Smjer kretanja:Gospin Otok - Bauhaus-Dioklecijanov vodovod - Karepovac - Mravinačko polje - Izvor Jadra - Klis Kosa - Kliško polje - Salona - Gospin Otok
Opis staze:Staza Solinski đir je dinamična i vrlo atraktivna XC staza koja će vas provesti kroz sve ljepote i 'ružne strane' grada Solina. Obzirom da je grad Solin na neki način moderni nasljednik poznatoga staro rimskoga grada Salone, obići ćete najatraktivnije dijelove ostataka toga antičkoga grada. Start je na velebnom Gospinom otoku, poznatome kao mjesto gdje se pokopala kraljica Jelena. Malo asfalta prema jugozapadu do industrijske zone i put prema Dioklecijanovom vodovodu, kojim se još uvijek dostavlja voda od izvora Jadra do Splita. Ispod vodovoda i cestom prema gradskome smetlištu Karepovac. Na ulaznoj rampi smetlišta lijevo i nakon par stotina metara desno na kolni put koji se pretvara u single-track prema Mravinačkome polju. Na kraj single-tracka lijevo uzbrdo prema Mravinicima. Kada se dođe u naselje vraćamo se nazad kroz polje prema Solinu. Po izlasku iz polja cestom ispod mosta te udesno prema zaobilaznici i prvome tunelu. Pokraj tunela stazom lijevo do ceste Solin Mravince te njom do odvojka lijevo koji vodi u Majdan. Širokim makadamom u atraktivni spust sve do kraja i završno se spustiti na cestu koja vodi prema izvoru Jadra. Cestom do izvora Jadra. Nazad i na mostu desno  na cestu koja vodi uzbrdo do Klis Kose. Kada se uđe u naselje na drugom odvojku lijevo strmim putem koji se pretvara u single-track u Kliško polje. Pri dnu staze je previše grmlja te se treba poslužiti prolazom kroz susjedni vinograd. Kada se siđe u polje pratiti betonsku stazu kojom se ide sve do crkvice sv. Ivana. Od crkvice starim Kliškim putem koji se pretvorio u idealan downhill single-track, spustiti se ponovno do mosta. Preko mosta desno i cestom prema Solinu. Na slijedećem mostu desno pa lijevo prema cesti Solin-Klis. Skrenuti prema Gašpinim mlinicama i stazom uz rijeku i ribnjak do crkve. Od crkve nazad prema cesti Solin Klis do semafora. Na semaforu pravo preko ceste i doći na makadam koji vodu u Salonu. Obići sve bitne dijelove Salone i završno se preko glavnoga raskrižja u Solinu i kroz park vratiti do početne točke.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite SolinskiDjir.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad