Omiš: Omiški đir

Specifikacija staze (ID=0025):

Staza
Smjer kretanja:Omiš-Radmanove mlinice-Kučiće-Pavića most-Podgrađe-Zvečanje-Čišla-Gata-Omiš
Opis staze:Ako gledamo sa mosta u Omišu uzvodno, treba krenuti desnom stranom i nakon par stotina metara se nalazi široko parking gdje je i penjalište. To je zgodna start točka. Cestom kroz tunel i pratiti je sve do odmorišta Radmanove Mlinice. Cestu pratiti cijelo vrijeme uz rijeku Cetinu i ne penjati se desno u Podašpilje. Dalje se cestom uspeti do mjesta Kučiće. Nakon Kučića slijedi put prema mjestu Slime i prije Slimena skrenuti lijevo  prema Pavića mostu i prijelazu preko Cetine. Nakon toga slijedi uspon ulijevo prema mjestu Kostanje. Pratiti cestu uzbrdo do spoja na cestu Gata-Blato na Cetini. Lijevo prema Gatima. U Gatima slijedi vrlo strmi i atraktivni spust prema Omišu. Na samome spustu obavezno stati kraj statue lokalne junakinje Mile Gojsalić i uživati u prekrasnom vidiku. Nakon spusta, desnom obalom Cetine spustiti  se u grad do mosta i nazad na parking.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite OmiskiDjir.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad