Špilja Vranjača: Dalmatinska Zagora

Specifikacija staze (ID=0015):

Staza
Smjer kretanja:Dugopolje-Kotlenice-Bisko-Dicmo-Dugopolje
Opis staze:Start je u poslovnoj zoni Dugopolje i to na parkingu Lesnine. Cestom prema crkvi u Dugopolju. Kraj crkve, a iza naselja sve od ceste koja ide za Kotlenice. Cestom uzbrdo sve do znaka za mjesto Kotlenice. Voziti sve do centra sela te u centru desno na odvojak za špilju Vranjaču. Završno se spustiti do same špilje. Nakon obilaska špilje istim putem nazad do sela te na cesti desno i odmah ukratko lijevo na cesto što vodi do autoputa. Na križanju sa auto-putem je nadvožnjak. Preko njega i lijevo na makadam te spust u Bisko polje. Putem do ceste Bisko-Trilj i preko nje pravo dalje u polje prema sjeveroistoku. Dolazimo de ceste koja vodi za naselje Krušvar i tu lijevo. Cestom naprijed i na petom odvojku desno uzbrdo sve do podnožja brda Trapošnik, a poviše kuća. Tu uhvatiti makadam ulijevo i njime sve do prijevoja Paska. Nakon spusta istočno do puta koji vodi za Vojnić Sinjski. Tu lijevo prema poslovnoj zoni Kukuzovac. Prije pravca za Kukuzovac ponovno lijevo na makadam. sada pripaziti jer slijedi dosta skretanja ulijevo i desno, ali pratiti stazu sve do zaseoka Kovačevići. Od zaseoka uzbrdo kolnim putem, na dijelovima oštećenim, sve do vrha brda. Na vrhu brda desno i strogo pratiti track jer treba naći silaz niz brdo koji nije baš dobro označen. Silaz je hike staza i nije za vožnju, osim za uvježbane downhill vozače. Spustiti se tih par stotina metara do zaseoka Marčetići. Tu desno na cestu i odmah lijevo u polje. Poljem uz nasip do makadama. Tu lijevo na stari makadamski put sve do ceste Bisko-Dugopolje. Na cesti desno uzbrdo i ispod auto-puta prema Dugopolje. Na drugom skretanju desno na makadam i ugodnim makadamskim putevima uz Dugopoljske vinograde sve do parkinga Lesnine.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite Dugopolje-Vranjaca-Bisko-Dicmo.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad