Triljski djir

Specifikacija staze (ID=0121):

Staza
Smjer kretanja:Trilj-Strmendolac-Čaporice-Gospodarska zona - Brajkovići (Ugljane) - Most - Kula Nutjak - Gardun - Tilirium -Trilj
Opis staze:Start i cilj ove kružne staze je ispred hotela sv.Mihovil u Trilju. Od hotela magistralnom cestom prema Livnu i na prvom križanju desno asfaltom put Strmendolca. Ponovno na prvom skretanju desno, lokalnom cestom uzbrdo. nakon par stotina metara skrenuti desno do bunkera i vidikovca nad Triljom. Nazad i ponovno cestom uzbrdo. Na slijedećm križanju na makadam lijevo prema istoku. Pratiti makadamski put bez prestanka prema istoku te na dva spoja sa drugim makdamskim putevima ići ulijevo i pravo. Nakon toga dolazi raskrižje na kojemu ići desno. Na slijedećem križanju desnim krakom te kratko cestom ulijevo i ponovno na makadam u spust. Spust niz makadam sve do lokalne ceste. Dalje pratiti cestu prema zapadu i magistralnoj cesti Trilj-Imotski. Prije izlaza ne cestu lijevo prema istočnom rubu gospodarske zone. Preko ceste i uz rub zone prema zaseocima Mudnići i Brajkovići naselja Ugljane. Iza Brajkovića desno na makadam i bez prestanka skretati desno makadamom dok se ne dođe do spojne ceste sa autoputem. Na cestu lijevo i preko mosta. Iza mosta, se nalazi neuočljiv spoj desno na makadam. Makadamom uzbrdo i prije kraja, desno u grmlju se nalazi planinarska markacija. Na planinarsku stazu i bez prestanka pratiti markacije. U početku se čak nosi prvih 100-njakmetara. Nakon toga slijedi ugodan single-track koji se širi prvo u double-track te završno u makadamski put. Pratiti makadamaski put završno sve do lokalne ceste Bisko-Trilj. Tu desno i uskoro ide desno oznaka za kulu Nutjak. Makadamom prema kuli i završno single trackom sve do kule. Nazad istim putem do ceste. Na cestu desno te u malom zaseoku Živaljići lijevo na stazu koja vodi uzbrdo prema Gardunu. Stazom sve do ceste i ulaz u  mjesto. U selu lagano udesno te pravo. Na slijedećem križanju lijevo prema vojnom logoru Tilirium, prema kojemu je i Trilj i dobio ime. Ispod kuća se nalaze temelji logora. Nazad do raskrižja i lijevo cestom spust prema Trilju sve do lokalne crkve. Kraj crkve desno cestom preko mosta i završno desno na parking kraj hotela.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite TriljskiDjir.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad