Trogir:Okrug Gornji-Prizidnica-Slatine

Specifikacija staze (ID=0094):

Staza
Smjer kretanja:Trogir - Okrug Gornji -Žedno - Gospa od Prizidnice - Slatine - Arbanija - Mastrinka - Trogir
Opis staze:Početak je na parking platou uz istočni ulaz u grad. Od Parkinga sve uz more do Trogirskoga pazara i maloga mosta. Preko mosta ulijevo u sam grad, te odmah nakon mosta desno ponovno sve uz more. Obići cijeli otočić na kojemu je smješten grad, te završno izaći na Rivu kraj Kule KarmelengO. Od kule preko Rive nazad prema glavnome mostu. Preko mosta te desno prema Okrugu. Pratiti bez prestanka glavnu cestu koja će nakon nekoga vremena ići uza samo more. Cestom proći skretanje za Okrug Donji i uzbrdo doći do centra mjesta gdje je Dom kulture. Od doma lijevo uzbrdo prema mjestu Žedno. Cestom sve do Žednoga te kroz njega udesno i nastaviti pratiti cestu uz brdo. Pripaziti prije nego što dođemo do samoga kraja ceste da ne skrenemo odmah desno dolje prema moru, već tu skrenemo lijevo i onda odmah na prvome križanju desno. Tu starta makadam koji vodi preko hrbata sve do parkinga kraj Gospe od Prizidnice. Na parkingu desno uskom cesticom koja se sužava u uski prolaz sa skalama i vodi sve do crkvice. Nazad istim putem do parkinga. Od parkinga  prema sjeveru i cestom spust prema sjevernoj strani otoka i mjestu Slatine. Kada se siđe u mjesto lijevo cestom prema Trogiru. Pratiti cestu sve uz more koja ide do grada. U gradu ponovno desno na most, preko njega i nastaviti uz more do malog mosta. Preko maloga mosta i desno nazad uz more do parking pozicije.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite TrogirOkrugPrizidnicaSlatine.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad