Vjetrenjače Jelinak

Specifikacija staze (ID=0095):

Staza
Smjer kretanja:Konoba Kumpar - Blizna Donja - Vilaja - Bristivica - Jelinak - Mamuti - Konoba Kumpar
Opis staze:Staza se nalazi u Trogirskome zaleđu u Dalmatinskoj Zagori i vodi na brdo Jelinak gdje se nalazi farma vjetrenjača. Start i kraj staze je ispred lokalne konobe Kumpar u mjestu Blizna Donja te u kojoj možete dogovoriti okrijepu nakon vožnje. Od konobe cestom uzbrdo prema sjeveru i mjestu Blizna Gornja. Čim se pođe u spust skrenuti desno na makadamski put. Pratiti put bez prestanka prema istoku sve do izlaska na lokalnu asfaltnu cestu. Kratko cestom i odmah lijevo na livadu sa dvije lokve naziva lokve Bliznice po kojemu su i mjesta dobila imena. Od lokvi single-track sazicom iza lokalne crkve na makadamski put što vodi prema sjeveru i Vilaji. Putem uzbrdo sve do križanja. Na križanju lagano udesno i uzbrdo te napraviti petlju-krug prema zapadu i vratiti se nazad na križanje. Sa križanja pravo prema jugu i nizbrdo sve do prvih kuća u naselju Bristivica i kroz njih ponovno do ceste. Kratko cestom ulijevo i na prvoj velikoj lijevoj okuci ponovno desno na makadamski put. Pratiti put do ceste i tada ponovno desno na još jedan sve od asfaltne ceste. Kratko cestom udesno do skretanja za vjetrenjače. Lijevo na široki makadam i uzbrdo na brdo Jelinak i prema vjetrenjačama. Sa vrha brda se pruža prekrasan pogled na Kaštelanski zaljev, Trogir, Split, otočje i Biokovo u pozadini. Nastaviti prema istoku sve do zadnje vjetrenjače. Istim putem nazad na lokalnu cestu za Bliznu Donju. Kada se dođe do ceste lijevo na cestu  i bez prestanka pravo sve do konobe i parkinga.
Mapa
Pomoću padajućeg izbornika, gore-desno na mapi, možete odabrati jednu od 6 vrsta karata za prikaz podloge. Također možete uključiti i oznake mjesta. Pritiskom tipke miša na krajnju ikonicu gore-desno, možete raditi sa kartom preko cijele površine. Ispod karte je profil terena, te link za preuzimanje datoteke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youtube Video za ovu stazu nije pridružen !!!
GPX download ove staze
Preuzmite TrogirskoZaledjeVjetrenjaceJelinak.gpx

Naše fotogalerije do sada
Pogledajte naše fotogalerije do sada

Naš Youtube kanal
Pogledajte naš Youtube kanal

Naša Facebook stranica
Pogledajte našu Facebook stranicu

Dropbox mapa staza za Download
Zapisi staza u digitalnome obliku za Offline rad